BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 16 september 2009

Idag hämtade jag minstingen på fritids....................med sig hem hade hon 2 kompisar(tvillingar)
Dom är två olika individer och man ser tydlig skillnad på tjejerna....................men jag strular alltid till det med namnen..............................jag har sagt att jag inte kan hjälpa det!!!!!......de e ganska förstående!!!!!

Till midda blev det........................falukorv och makaroner och stuvad vitkål........................alla barnen rynkade på näsan åt vitkålen.....................men mamma Anna sa att man smakar................å gissa!!!!?..........alla tyckte om det!!!!!!


Jag fyllde bilen med sånt som ska slängas.................................å en trip till tippen!!!!!
Där träffar jag alltd folk jag känner!!!!!

När jag kom hem så körde jag å skruvdragaren ett race.........................Hör hur äldsta dottern ropar.................-Pappa!!!?
Han vart ej hemkommen från jobbet då.....................
Ljudet av skruvdragaren förknippade hon med pappa sin!!!!!.................Inte denna gången!!!!



Ha en go kväll!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar