BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 8 mars 2010

Gardiner........




Ja i helgen har jag ordnat med gardinstänger å nya gardiner till köket.......................Tomt å trist innan......sen ombonat å varmt!!!!!




Mycket meck å donande........lägga upp gardiner stryka sy.......å tvärtom!!!!!

Tänk vad det kan göra!!!!



Sist jag sydde vart När Alice vart liten..........

(känns det som)...hade glömt bort hur kul det vart!!!!!
Får jag göra mer när bygget e färdigt!!!!
I morse när jag kom ut till hönshuset......å skulle
ta hö i säcken till marsvinen.så rasslade det till....

Jag hade väckt råttan som flyttat in på lyxhotellet!!!!!!
Hon blev så rädd att hon sprang å skulle klättra upp på nätdörren...................så ramlar hon ner.......å gör ett nytt försök å lyckas att komma upp på loftet..........gisses vad jag skrek.......ett rejält uppvaknade för oss båda.........tycker i efterhand att det vart synd om råttan....tänk att vakna på måndag morgon på detta sätt!!!!!
Njut av kvällen!!!
Anna























2 kommentarer:

  1. Jätte söta gardiner,alltid fint med vitt. Stackare har du blivit förkyld,du får hålla dig under täcket hela helgen,dom där hemma får passa upp dig.Krya på dig

    Lena

    SvaraRadera
  2. Tack Lena............jag e allt nerbäddad!!!!

    Ses snart igen!!!!!

    Anna

    SvaraRadera