BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 5 mars 2010

God morgon..........................

Ja då vart det en ny dag på planeten jorden!!!!!!
En ny dag å nya utmaningar.........
En stor utmaning jag har är gardinstänger..................har nästan legat sömnlös i natt för detta........hm.........hade igår bestämt mig...............men kom på massor av saker på vägen......................sån e ju inte jag annars........har jag bestämt mig så kör jag på det!!!!
Men nu är det bekymmer........hade tänkt vita.........passar in med det lantliga..........sen började snurret...........ska jag matcha å fånga färger i övrig inredning.........som handtag på skåpsluckor........fönsterbrädor......osv.....ja där står jag fortfarande å snurrar........ska föra en dialog med herrn i huset om detta!!!!!

Snart far vi till Östra andra utmaningar i livet det!!!!

Ha en go fredag!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Mycke vitt i inredningen är ju helt underbart.


    Lena

    SvaraRadera
  2. Gardiner kan vara svårt! Själv avskyr jag vitt... men alla är vi olika! Vill ha massa med färg :D OBS!!! Är inte lika vägad som Simon & Thomas.... Hehe!
    Att prata med en karl om sådant.... funkar det. Magnus hade knorrat å stått å vridet sig avden enormt jobbiga frågan *S*
    Hoppas du kommer på nå´t bra!!
    KRAM

    SvaraRadera