BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 13 mars 2010

Nu orkar jag...........

...........inte vara förkyld mer..................legat i sängen 2½ dygn nu........det känns som om jag skall få liggsår....................!!!!!....(hostar så att jag tror att lungorna ska gå i bitar)
Trotsar förkylningen i afton................har vart uppe i mer än 2 timmar nu.......otroligt!!!!!
(Ska igentligen vara "glad" att det bara är förkylning.....å inget annat)
Men gnälla ska man!!!
Kan t o m ha förståelse för karln när han e förkyld!!!!!

Tittade ut i dag å såg att våren e på väg.............njuter....våren är min tid.......den gillar jag om!!!!
Allt på "G" å det knakar å gror överallt!!!
Borde ha satt lite fröer......tomat å paprika...men än är det inte för sent...............men dock inga mängder i år.......vi har ju att göra på utsidan i år........en altan står högt upp på önskelistan!!!!
Åter till fröerna..........ska leta i skåpet mitt...............gurka skall det oxå va......tänk en sol varm gurka........mums!!!! å inte å tala om sol varma egna tomater!!!!
Det är livskvalitet det!
Får helt enkelt köpa hem såjord!!!!

Midda står näst på listan idag....sen blir det soffan å melodifestivalen!
Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar