BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 11 mars 2010

Hujedamej.....................

..ja.....har känt att nåt har vart på G i kroppen........................kunde känna i går kväll att det vart lite feber på pannan.............å natt slog det till................kranen har droppat.......hostar som bara den, halsen skaver.......ögonen rinner..nyser hela tiden................pannan e varm.......låg här å fiffilurade...........sist ggång jag vart så förkyld var jag 12 år.......så det går ju mellan gångerna!!!!
Men så ynkling en blir då..........maken har med sig halstabletter hem sen.......Det ser halsen å jag fram emot!!!!
Tror banne mig att det här är värre än att föda barn.................................:)


Som många andra har gjort denna vinter.......har jag oxå gjort i helgen........VURPAT..............
I lördags kväll när vi skulle hem från goda vänner......så hände det................nästan framme vid bilen.....så glider ena benet i väg.............oj oj oj tänker jag....vad händer nu...........känner hur det börjar att strama till på insidan av ena låret.............ska bara röra mig ytterst lite för att sträckningen inte ska bli total........å denna lilla rörelse...gör att det andra benet (som inte är i spagatläge) slår i backen....knät får ta den största smällen.................kravlar mig upp å in i bilen............måste ha sett underbart roligt ut.....................önskade själv att ha fått stå brevid å tittat på spektaklet!!!!!!!!!!!
Skrattade hela vägen hem.........trots att det ömmade lite!!!!!

Det kostar helt enkelt på att ligga på topp!!!!!


Snyta mig igen............
Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar