BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 24 mars 2010

I går...................

..........for familjen Engelund till badhuset i kungälv!!!!!
Käkade midda innan.....sen så blev det plaks i vattnet som avslutades med en härlig bastu!!!!

I går vart det ju min lediga tisdag....ja ledig å ledig......................körde racet hos ALLA djuren.......Hönsen njuter verkligen när de får nytt spån.....å ny halm i rederna!!!!!!

Efter mega racet så bar det av till tippen med massa skräp........å pricken över i:et......ja ut till GuddebyGård å inhandla foder till alla djuren.......åsså spån!!!!

Styrketräning får jag på detta vis....................behöver inte att gå på gym!!!!
Säckarna väger 22 kg..............bra träning för en lathund det!!!!!!

Har idag sålt av 2 st juniorsängar!!!! Visste att jag skulle göra det en dag!!!!
Har lagt ut annons många gånger...............men nu kom köparen till mig å frågade.........:)
Sängarna är super fina!!!!
Nya små rara barn som skall sova gott!!! Precis som mina godingar har gjort!!!

Jag vet inte om jag ska kalla det för rolig händelse el inte..........................

Äldsta dottern satt i mitt knä en dag...........det händer ytterst sällan det.............ja hon kom nära.......hon satt å tittade på mig länge, läääääääänge..................sen så kom det...............-Mamma du har ju stora påsar under ögonen..................vad ger man för den???!!!!!!
'I stunden så har jag inga kommentarer till detta..........................får helt enkelt skylla på den där tanta..............hon visar sig uppenbarligen öppet nu!!!!!

I afton har vi satt upp plåtskivorna i köket............där kakel igentligen skall sitta.........men är urless på just kakel....................blev så bra!!!
Lägger in bilder på detta senare.......!

Förkylningen som jag hade. har legat kvar i kroppen...nu några veckor senare så hostar jag fortfarande...å i afton så droppar kranen igen.........................blir så trött på detta.........hm kanske lugnar sig under natten!!!!


Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar