BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 16 mars 2010

Vår i luften........

......idag lämnade jag in Plutt på service..............medans jag väntade på bilen så passade jag på att ta en härlig vår promenad....................solen bara gassade i ansiktet å jag njöt verkligen......kan känna hur solen kryper in under skinnet!!!!!
När jag går där å njuter så kommer det små puffar av en mycket otrevlig....stank...............hm...........ja alla hundbajsar som ligger i snön kommer oxå fram nu.....å ligger oxå...å värmer sig gott i vårsolen...............Det som gömms i snö kommer fram i tö.........

Ja men en lååång å go promenad på 1 ½ timma blev det...Gött!!!!

Efter detta ringde jag kompis...............kom sa hon.....där blev jag bjuden på underbart go pizza till lunch.......å mycket trevligt sällskap!!!!!

Maken som har vart i Kungliga huvudstaden på jobb har kommit i afton!!!!
Då kan det bara bli en trevlig fortsättning av veckan!!!
Njut av kvällen!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig ledig dag! Skönt när solen skiner. Dock inte stinkande hundbajar.

    SvaraRadera