BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 16 augusti 2011

En fm i det STORA Gula huset........


..........ja och låååååååångt bort ligger det!!!
Gjorde go fika som vi hade med!
Rara pappa hämtade vi upp på vägen oxå!

Kl ringde 04.30 i morse...hm...eller i natt!

Väl framme så så vart det bara att knata in....
ingen kö!!! Gott det!

Plockade åt mig det jag skulle ha!


Stötte på denna kille i butiken ett antal gånger...............till slut frågade jag om han ville vara med på kort!!!?
Självklart så ställde Ola-Conny upp på detta!!!!

En glad fotograf vart farsan, Malte!





Vid hemkomst.....så tog jag mig en middags vila!!!!
Här kan man se några fynd!
En fin tunika......

Lim...........muffinsformar i plåt....

Fotkrämer....kaffe....å massa smått och gott!!!


Nöjd med dagen!


Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar