BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 4 augusti 2011

Så där ja, nu har jag riggat....
























............................klart inför loppisen på lördag!!!

Har vart i lokalen 2 kvällar på raken!!

Det ska bli dunder kul!!!

(Bilden är lite suddig, tagen med mobilen)


Till alla som läser bloggen....varmt välkomna!!!

Lördag 10-16

Sön 12-16


En kul händelse från helgen................(nja inte enlig mig)......kan skratta åt det i efterhand.....


Vart snabbt till affären(lokala Ica) i lördags.....plockar åt mig det jag ska ha......ställer mig i kö.....Då kommer det en liten tant farandes med sin rollator............trots att det är kö......en tanta bakom mig, så far hon fram................-Ursäkta mig..........jag glömde handla kaffe.....jag har en vänninan som måste ha kokkaffe...............Överrumplad som jag ble...........så sa jag ja............

Tanta bakom mig blev galet sur och bytte kassa.............

Och liten tant babblade på............då hade även jag surnat till...........tittade inte ens på henne....och tanken tänkt...............att du ska troligt knacka på pärleport låååååååångt före mig.....så inte undra på att tant hade bråttom............ Sen så såg jag henne utanför........och tant hon sprang med sin rollator...........Hon hade bråttom!!!!!



Time att sussa...........

Natti

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar