BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 21 augusti 2011

En underbar lördag.....

....hade jag!!!

Vid kl. 9 så kom A-K, vi åkte på en trevlig resa till Hestrand............(maken har rötter därifrån)....vi började med att gå på stranden och plocka lite fina brädor!










Sen bar det av till den lilla söta butiken...........som tyvärr skall stänga...........Fick med mig lite fynd hem!!!!













.............i butiken fanns även denna lilla raringen.....vid namn Båtsman!


Efter detta så for vi på en loppis i trakterna.......

Hm........ loppis å loppis...................fina saker fanns det där............dock vart prisena skyhöga........så att det kallades för loppis förstår jag inte.....

Sen for vi vidare till Torp.............för lunch och shopping!

Efter det att jag kom hem............vart det bara till att svida om............och fara till vännerna på ön Tjörn............En mycket trevlig afton.......!!!!






I dag har vi njutit av en go söndag!


Maken har meckat med vedskjulet.............å jag har grejat med vaktlarna.............har haft kläckning i helgen.......av 20 ägg så bidde det 11 kycklingar!

Bra resultat!!!

Moster har vart på besök!

Har även hunnit med bageloppis i rollsbo!




Laddar för en ny vecka med nya tag!


Anna













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar