BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 8 augusti 2011

Fynd från loppisen............


.........från loppisen jag vart med på!!!
Ljuskronan gjorde mig knäsvag.............skorna är jag suuuuuper nöjd med................skopan används redan till hönsfoder!!!
Barnen fyndade kläder...........och maken gjorde sig ett fynd!!!
En båt......om jag ble knäsvag för ljuskronan...så ble han till sig i trasan!!!!
Jag fick sålt en hel del själv!!!
Gott det!!!
Det vankas en ny loppis inom kort!!!Sen så kom det en välbekant tjej..........Louise....mästerkocken!!!
Mycket rar tjejja det...........Pappa (morfarn) önskade varmast att hon skall öppna en resturang i Kungälv.......



Jag vart fräck nog att fråga om hon ville fotas ihop med oss!!!

Det ställde hon glatt upp på !!!!








Hoppla......där fastnade jag på bild!!!



Verkligen en go rar tjej!!!
(Tack Louise!!)




Nu har äntligen vaktlarna börjat att lägga ägg!!!
Så söta små ägg!!!



Ska njuta av ledig dag i morgon!!

Håret skall klippas.....

Natti natt!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar