BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 1 augusti 2011

Söndag...............


...............och det hände en del!!!!
Fick ett paket till mig i dag!!!! Blev rörd till tårar!!!
Så mycket fint...............Tack Ellen Nord.......(där vart jag och slipade och målade skåp)
Goa kakor vart det med oxå..........Lill romp sa.....hur kan man baka så gott!!!!
Så TACK än en gång!!!!




Fått tag på ett nytt recept på kycklinglasagne.............mumma!!!
Den åts med god aptit av alla familjemedlemmar!

De djur jag har passat de senaste dagarna blev hämtade idag!!!
Blev änna tomt.............Vet att de kommer åter!


Em bjöd på.............att åka och lämna tillbaka en stavmixer jag köpte förra veckan............ur usel kvalitet.........trots att jag inte hade med förpackningen till så vart de rara!!!!
Pengarna tillbaka........så nu har det inhandlats en ny....
och hoppas på bättre tur med denna!!!

Sen så for jag till Susanne............fick köpt vaktelägg och leghornägg!!
Tror minsann att det får bli sista kläckningen för i år!!!!
Efter det hade jag stämt träff i Bohus med en tjej......å med sig hade hon dessa.............herr och fru faverolle!!!
Nytt blod till flocken!!!!
Passade i afton på att ta etotal på ALLA djuren......
Dessutom så fick de som behövde lite pedikyr......och jätte bra
salva till sina små fossingar!!!

När mörkret lagt sig så passade jag på att "röra om" i grytan!!
Små pippisar som gått på tillväxt har fått flytta in på rätt ställe....även nya tuppen och hönan fick göra detsamma!!!



Tuppen gjorde ett försök att sätta sig brevid de andra tupparna...men valde till slut avv ta platsen på golvet!!!
Hönan och de små pippisarna......höll sig på sin lilla kant!!!
Får se hur det görs upp i morgon!!!

Time att vila ögonen en stund......
Semestern är slut och jobb vankas inom några timmar.....
Natti
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar