BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 9 augusti 2011

Klipp dags.........


...........idag!!!

Vart till raraste Marie.........hon vet precis hur vi vill ha det.....
Alla 3 tjejerna blev friserade!!!







Marie har även scraplyckan................så lite stansar och spets hade jag med mig hem!!!!









Egen skörd..................kan bli 2 gurkor till i sommar!!!



Väl hemma efter klippning och lunch..............så kände jag mig bra konstig........inte undra på det........feber i kroppen............då gav jag upp........gick la mig...............lika bra att sova bort skiten...Så ägnade jag en ledig dag.....Goa maken handlar med mat hem å sen hyrs det film!!!!


Hoppas på bättring!

Anna


1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen.Det var jätte länge sen jag var ute och bloggade.Var ju tvungen att kolla va du har sysslat med i sommar.
    Hoppas du blir bättre fort.
    Kram Mia

    SvaraRadera