BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 12 augusti 2011

Klart!!!



Ja i afton blev det klart!!!

Jag har målat skåpet..........alla hyllplan är nu målade...även lådorna!!!

Har en trist förmåga att börja mitt i..........sån e jag!!!!


Skall klä lådor och hyllplan med.............prickig vaxduk....och spets på kanterna!!!!



Mer bilder kommer inom kort!!!




Är så varm i hjärtat mitt...............så glad......för de nära och kära, vänner och bekanta som finns nära mig!


Att ha äran att ha de goa runt mig!!!!

Njuter!

Tack för att ni finns...............



I morgon skall det byggas vedskjul.........

Blir toppen det!


Just det ja...........vart på invigning av nyöppnad butik idag.........Tant Grön!

Supermysig butik!

Med mig hade jag de goa kollegorna............efter for jag med Ellen hem............spontandejt............å tjenare vad trevligt å minst sagt roligt!

Magen har fått jobba............skrattat i massor som vanligt.......å maten....mmmm.....ja.....Toppen!

Kollade in de fina möblerna..............snyggt!!!!



Dags att natta hönsen!

Natti!

Anna

1 kommentar:

  1. Tack skall du ha för dejten!
    Själv landade jag i soffan...hann nätt o jämn dra i mig sparrisen så fick jag migrän på kuppen!
    Skyller migränen på katt@&%#¤!

    Kram på´rej!

    EllenNord

    SvaraRadera